jobb jobb och åter jobb

Kom hem från dagis för ett tag sen.
Och om tre timmar ska jag iväg och jobba igen. Suck. Men som sagt, pengar.

Ringde idag till.. social.. nånting? Där man söker socialbidrag iallafall men jag var inte berättigat (?) av det. Så nu känns det som alla vägar är låsta. Har ingen fast inkomst och får inga bidrag nånstans. Hm. Tärt som fan.

Så mycket i mina tankar nu. Har köpt en katt, vilket jag måste berätta för mamma. Ska till stockholm och känner ansvar för att fixa boende åt alla, vilket jag inte kan. Vill åka och hälsa på släkten när det blir 30-årskalas, men tackar då nej till jobb.
osv.

peace

/sofiasniper

    
vart tog sommaren vägen? Och har vi verkligen redan varit i Bullis?
jisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0