making plans

Flytta ut till stugan? Med katten?
Billigt, eget boende och bara mittt. För det är ju min stuga. Mamma och Hasse byggde ju den åt mig.
Är det overkill att skaffa minikyl, minifrys och kokplatta? Hm, potta har jag ju iaf haha.
Okej, blir kanske inte så jääävla eget som jag skulle önska. Men det funkar. Erkänn!?

Hur jag nu ska lösa med att få internet där. Mamma har ju sånt trådlöst internet. Men det kan väl inte jag sno.. hehehehehehe.

Min katt jag först ville ha är såld. Men så hittade jag ju en annan jättesöt kissekatt. Tror jag ska tinga henne. Så hära ser hon ut.

Kan hämta henne påväg hem från mormor och kusiner och moster. För hon ska hämtas i övik.

peace out motherfuckers
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tovi

Det låter som att du har en plan kompis! Puss!

2008-10-09 @ 09:31:05
Postat av: Magda

Åh kul med ny kisse :)

2008-10-09 @ 11:42:22
URL: http://imtheweekendwarrior.blogg.se/
Postat av: Lina

Trådlös router?!

2008-10-10 @ 01:17:52
Postat av: sofiasniper

Jo ja Lina, men jag är inte gjort av pengar xD har faktiskt inga alls atm.

Men jag hade tur och Simon hade en som han inte använde, så nu försöker vi koppla i den!! :D

2008-10-10 @ 10:56:24
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0