nå vad händer ikväll?

Jag har ingen aning. Känner mig inte engagerad eller att jag har ork att bry mig. Någon annan får ta tag i det, och sen höra av sig till mig :) Tack.
Har ont i halsen, och kommer nog spåra ur om jag dricker ikväll. Men jag har inte så mycket att dricka dock. Bra det kanske.
Jag som ville träna idag, men nej , inte bra när man är "sjuk". Gick i 50 minuter igår och sprang i 15 minuter. I intervaller. Kanske inte låter så mycket. Men om någon känner sofiasniper, så JO det är mycket. Fuck off.

Btw, är Johan Palm i Idol vinnaren. Han är som Amanda förra året. Sjunger hellre än bra, men roligast att titta på. Hehe. Han är så osäker men ändå så säker. Kan inte förklara.

sluta nu läs min blogg, skaffa ett liv, HHEHEHEHHEHE
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0