och jag bara fortsätter att skriva...

Har kollat lägenheten. Superfin! Liten och mysig. Verkligen något jag skulle vilja bo i, men vi får se hur budgivningen blir. Den var lite dyr.

Simon har lånat hans syrras guitar-hero så nu ska jag äga sönder killen. Stackarn. Kommer sänka hans självförtroende till noll. HEHehhehEHEHheehe.

Försökte nu förklara för min mamma att jag köpt en katt, gick inte så bra. Eller ja, jag förklarade inte riktigt. Skrev på födelsedagskortet "..önskar Sofia och katten...". Hon tittade på mig och sa "vart finns katten?". Jag bah "mm, i övik. tänkte hämta den där när.. ja ..". Så tittade hon på mig sådär som mammor kan göra, med en överlägsen "tycka-synd-om-blick". Men men, hon kan ju inte bestämma! :)

rock on
/sofiasniper


hur ska hon säga nej till katten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0