pust suck stön

Haft en ganska jobbig dag, pga en jobbig natt. 
Kände av början till urinvägsinfektion igår på dagen, men drack massa vatten och tranbärsjuice, så jag skulle slippa vårdis. Men på kvällen när jag skulle lägga mig, trött som jag var, så gjorde det nåt så jävla ont. Kunde inte somna. Somnade kring tre nån gång tror jag. Fyfan. Sen upp klockan sju och iväg till ett nytt dagis. 

Nu har jag världens jävla sug på att klippa mig, får se om jag har några pengar på kontot, tveksamt värre. Men måste veeeerkligen klippa mig!! Nu nu nu. 

Vad gör alla andra i detta höstväder? Förkylda och snuviga? Kalla och frusna? Njuter av färgerna? Längtar tillbaka till sommaren? Längtar efter snö och vinter?? Går i skola?
Vad du än gör, hoppas jag du har det bra!!

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0