SEG

Nu är jag seg som en gnu.
Jobbat från 08.45 tills nu, 15.30. Ska väl inte klaga när folk jobbar längre, meeen jag är inte van och det är faktiskt ansträngande att ta hand om små barn.
Tänkte njuta av denna vecka för jag bara skulle upp tidigt en (1) dag. Men icke, ringde från riddaren, så nu börjar jag halvåtta imorgon och kvart i åtta på torsdag. Fy tusan. Hatar verkligen tidiga mornar.
Plus att det är ju ett "nytt" dagis, och långa dagar. Inte kul alls. Får räkna pengar... när jag står där.

Nu ska jag packa ihop lite kläder, åka till Simon. Där ska jag lägga mig på hans soffa och glo på tv. Skönt skönt skönt. Orkar inte göra nåt nu.

Om en vecka åker vi till Stockholm , det ska bli roligt hehehe.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0