somliga går i trasiga skor

Idag hade jag en plan. Min plan var
-tvätta bilen
-till birsta och systembolaget
-hem äta middag
-till simon och dricka och mysa


Jag är ännu inte klar med att tvätta bilen eftersom mamma tvingar mig att nogrant putsa och vaxa och bajsa på bilen. Och nu stänger ju systemet om tio minuter, så nu har hela min dagsplan gått i krash.
Less som en gnu är jag.
Jonte är ju hemma och allt.

Aja, får väl ruttna hemma vid datorn och spela cs eller nåt.. ta min antibiotika och hålla fucking käften. :)

piss out

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Ida Selin

Haha det är så typiskt mammor :D

2008-10-13 @ 13:09:43
URL: http://spermasperma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0