thank god it's friday

Fick en reaktion på förra inlägg med nazi-barnen. Konstigt att ingen annan reagerade. Jaja.

Idag har jag jobbat hela långa dagen. Puuh, inte vad vid sånt jag.
Fastän jag gruvar mig varje dag jag ska jobba, så blir man så glad varje gång. Det går liksom inte att vara sur när barnen är där. Gah.
Två dagar nästa vecka, fast på två andra dagis och sen två veckor på Hagadagis igen, i slutet på oktober. Kanoon.

Nu ska jag (JAG?!) iväg och träna (TRÄNA?!). Mm, har köpt kort på friskis och svettis ju. Måste börja komma i form. Hehe. Har laddat ner power yoga också. Yess yess.

Ha en trevlig helg och ta det lugnt ikväll.
/sofiasniper

playdoo med barna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0