this day

Har varit på arbetsförmedligen idag. För att boka något möte. Vet inte hur det kommer att gå, hon sa själv att för att få hjälp måste man vara tillgägnlig, vilket jag inte är, för jag är springvikarie på dagis.. Jaha. Tack så jävla mycket. Säkert moderaternas fel.. ^^

I november ska jag på fotbollsgalan. Det ska bli kul. Sist jag var där var år 2000, då var jag väldigt liten. Nu får jag dricka vin till och med. Åker ner med mamma, men hon har möte hela måndag-dag, så då får jag gå på stan själv, om ingen vänlig stockholmsbo vill spendera tid med sofiasniper......?

Jag är så fattig just nu att jag inte hade råd med medicin. Jag har inte råd att köpa present åt mamma. Och jag har inte råd att tinga katten jag vill ha. Mitt konto består av 30 kr. Ungefär. Kanske några ören till.
Och jag vill flytta hemifrån? haahha, vilket skämt. suck.
Tänk om min mamma skulle kastat ut mig? Vad hade hänt då? nåja.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0