tlööööött

Jobbade sent igår, sista loppet gick tio!! så efter skjuts hem och dusch och sånt, var jag väl inte klar förrän halvtolv, tolv. Då hoppa jag i säng med en film och lite family guy.
Vaknade imorse (då jag skulle ha sovmorgon till klockan 12) att dom ringde och ville ha in mig så fort som möjligt. Suck. Men det blev tre timmars extra lön.
Nu är jag helt slut, har frusit hela dagen när vi varit ute.

Magda ringde och frågade om vi ville stå på v.i.p.listan vilket var himlarns snällt. Tackade ja, hur jag nu ska orka. Kommer slockna på ett glas vin. Men Tove skulle komma förbi och det ska bli kul att träffa henne också.

Nu måste jag laga mat klart... TLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0