tordag

Blev inget jobb idag. Skönt på sitt sätt, men tråkigt med mindre pengar.. AJA.
Andra dagen irad jag RÅKAR titta på klockan på min mobil, då hon är 1337. Det säger väl allt, huh? im elite.

Till något mer viktigt.
har tänkt på det där med hur mycket man hjälper till hemma, om man nu bor hemma dvs. Några vart lite smått förvånade över att jag aldrig klippt gräsmattan, då jag bott i princip hela mitt liv i hus. Jag har heller aldrig tvättat fönstren, kan jag meddela. Jag har aldrig dammsugit hela huset. Kan inte minnas att jag någonsin diskade, innan vi hade diskmaskin, kanske någon gång om mamma bad mig.
Är jag bortskämd? ja, kanske lite. Men det säger inte att jag inte skulle klara att bo hemifrån - uppenbarligen, eftersom jag redan gjort det.
Men så länge jag veeet, att det finns någon som tillslut (hade velat sagt eventually där men hade blivit fånigt) städar mitt rum, så gör jag det inte själv. Så är det med allt. Sorry! Jag måste nog bo själv för att bli mindre bortskämd. Thats it.

glasskonst

   

peace

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0