uuuuuuuuuuuuuuuuuh

snart är sofiasniper vid liv igen. har varit lite segt under dagen. fått i mig en halv macka, lite glass och ett glas vatten.
Teddybear var bra igår. Tråkigt att inga fler hängde på, vart lite mobbat med bara mig och Simon men mysigt ändå! :) Tack Magdis!:) som var nykter igår, OMFG , närå ;)

Tänkte ju dra till Therese ikväll men jag är så jävla mesig och kalrar inte dricka två dagar rad.. förlåt.
Nu ska jag äta pizza och fråga Simon om han vill se en film med mig.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Var så lite :)

Jajemän, int var dag jag har bytt ut ölen mot en vattenflaska :P

2008-10-19 @ 11:47:43
URL: http://imtheweekendwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0