bläha

Jobb snart, har verkligen verkligen iiiiingen lust. GAH. Men måste ha pengarna. 

Om en månad ungefär åker jag till stockholm och ser In Flames. Sen på torsdagen fyller min kusin Sara 30 år. Så då ska jag försöka ta mig från sthlm till Luleå den helgen. Ska bli jäkligt kul att åka upp igen, det var ju jul sist. Herregud vad tiden går fort alltså. Helt sinnes. Ska träffa mitt kusinbarn Elias, som var 1 och ett halvt år sist, nu är han nästan 2 och ett halvt. Wii. Sen fyller ju kusin Stefan också år. 

Funderar på att byta till det här nya kontantkortet, då man laddar med 200kr, fårgratis sms, och ringer för 10 öre billigare. och så vidare. Men det negativa är att man måste ladda med 50 kr varje månad, men det gör man väl ändå? för att får gratis sms liksom?
tips?

hej då slynor
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Hey slyna :p Ska du åka buss upp då... eller vad? Måst ju upp nåt jag... kanske tar det i samma veva och få en reskamrat :p hehu, får se. In Flames, grymt! Själv ska jag till Sthlm 10-14... Sjöslaget, och bara massa fest. Heh, tärt as AB jag kommer vara... Kram!

2008-09-26 @ 14:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0