det är jobbigt att vara tjej

MM. Denna bajsfobi. USCH. jag hatar bajs. och att bajsa. Kan man inte bara göra som fåglarna? BLÄ.
HEHEHEH. Obs, ett skoj. Alla vet ju att jag äter Lillis bajs till frukost, och om jag vill stå mig extra bra brukar jag ta en uns av Lindas diarré också.
Mog1.

Var på kören idag. Fast såklart kom jag försent. Hade inte riktigt läst tiderna, trodde vi började som vanligt. Men det var visst en halvtimme tidigare. Yeah yeah.
Sverige vann mot Ungern. Klart Källström gjorde mål <3 (vad har han gjort med håret?)

Ah, det är så roligt att vara arbetslös, om jag inte sagt det förrut. HAHAH. Gud så roligt det är. Jag tror jag smäller av. Nänä. Varför inte sova hela dagarna? Kul de. Fuckin ey!

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Äcklig du är. Usch!

2008-09-11 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0