goooooooood morning

Här är vi uppe med tuppen. Typ.
Ska iofs lägga mig snart igen, krypa ner och mysa till en film tänker jag. Vet bara inte vilken jag ska se..
Har druckit ett glas oboy, kall oboy. Mums. Men nu vill jag ha cola, men jag väntar på att den ska bli kall. Hade ingen is, så .. då får man vänta. Orka varm cola.

Idag är det stormvarning! Jätteblåsigt och fy.
Drömde inatt att jag började i yoga, träning och sånt som man blir fit av. Hade värsta ambitioner och grejer. Rik var jag nog också. Brukar vara det i mina drömmar, men bara i dom också.

tjillevippen
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Alexandra

God morgon :D

2008-09-28 @ 10:37:37
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0