höstsolen lyser

Ja, vackert väder har vi i allefall. Men vad är meningen när man inte är ute något om dagarna? :p
Dagarna slösas iväg på saker jag inte vet vad jag gör, som tv-tittande, mat, en sväng med bilen osv. Men man kan ju låtsas njuta i alla fall, när man tittar ut.

Ja, jobb om två veckor, yey. Fast jobb imorgon också. Inte roligt att jobba fredagar, mycket bättre när det var torsdagar. men nu får jag ju jobba med Kicki<3

Helt seriöst, vad ska jag göra? Jag får inget jobb, kan inte plugga vidarare (pga betyg) och är inte redo ännu för någon volontärresa eller aupair år (har inte råd heller iofs.)
Tell me what to do.. funderar på att sno lite pengar och sedan satsa allt på en ny stad. Flytta, söka jobb, hitta boende och sånt. Varför inte? Vad har jag att förlora? Ska kolla upp det där nu med en gång.

chao
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0