ironin är min bästa vän

Idag är en typiskt bra dag. En sån dag så allt går precis som man vill.
Man kliver upp i vettig tid, märker att man inte alls har sovit lite för länge. Det är en sån dag då ens trasiga mobil plötsligt börjar fungera, och man inser att man inte behöver lägga 1500kr på en ny!
Det är en sån dag då man inte alls känner att någon i ens närhet borde ha en rejäl käftsmäll med tanke på hur dum i huvudet den är. Nej, tvärtom, borde den ha en kyss för att den är så jävla underbar.
Det är en sån dag då en cigg bara skulle göra allt sämre.
Det är en sån dag då man faktiskt inte alls vill ligga i sängen hela dagen, utan verkligen längtar efter att få flippa hamburgare ute i Bergsåker i fem timmar. Det är en sån dag då man verkligen iiinte vill supa.

Do you have a strange feeling of deja vu?
Jag har en känsla av att jag hade en sån här dag igår, och jag kommer få en sån här dag imorgon. Och dagen efter det..

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0