lördag

Nu är det lördag och jag är fortfarande sjuk. Nu har det utökats till hosta och snuva. 
PLUS ett munsår. Jag har aldrig haft munsår, eller kanske, nån gång för längesen. Men inget jag minns. Det suger. Va dum man ser ut med munsår. Jag hatar det och vet inte hur man gör för att bli av med det? Någon som har tips?

Nåja, jobbade med kickis igår. Det gick bra. Eller nej haha vad säger jag. Gick ju jättedåligt. Allt tog slut, och det blev kaos osv osv. jobbit var det. USCHA!! 
Ikväll vill jag gå ut, men inte med mitt munsår. Är det inte borta ikväll, eller borta behöver det inte vara, bara det inte syns, så vill jag inte gå ut. vill inte att folk ska sitta och stirra på mig sådär som "iioooUuum vad har hon där?"
Fan att allt är på samma gång, munsår, förkylning, pank och så vidare.. bajskorv.

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0