SJUK

Fyfan. Började med halsont igår morse. Det finns två fysiska åkommor (stavning?) som jag hatar. Illamående.. och halsont. Sådär ni vet, när man inte kan svälja utan att det känns som halsen ska gå sönder. Blev värre under dagen och inatt hade jag feberyra. Drömde om stora täcken som kvävde mig osv osv. Inte är det bättre idag heller, så jävla ont i huvudet. Och halsen, och nacken.
Sen blir (iaf jag) inte hungrig när jag är sjuk, så jag äter typ inget, vilket gör att jag mår illa.
Suck. Måste lära mig uppskatta att vara frisk.

Bästa översättningen, såg på vänner idag och Chandler slog sönder en lampa och säger "Oh, my bad". I undertexten står det "Det där är min säng"
Haha, what??

Mm, är hos söta Simon som tar så bra hand om mig nu. Men ska hem och hämta lite grejer. Ipren, halstabletter och sånt viktigt. 
Hur ska jag orka jobba imorgon?! Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon..

allt väl
/sofiasniper

GRATTS SANNA 20 ÅR!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0