snodde av juliablixt

Brukar du komma i tid: nä, jag är tidsoptimist
Vad hade du i din mun senast: tandkräm
När mår du bra: skriver inte det med risk för att verka alkiss
När blev du fotad senast: hm, hos Linda för någon helg sedan?
Hur känner du dig nu: seg och lat
Kan du laga mat: ofcourse my horse
Vad pluggar du: haha, inget.
Vad tycker du om fötter: USCH!!
Är du smart: inte särskilt
Är du aktiv i skolan: nej är ju aldrig i den, hehehehhee
Vad saknar du: Tesla
När och varför grät du senast: till någon film?
Var det pinsamt att svara på det: nej jag gråter jämt ju :D
Hade du en bra kväll igår: jarrå!
Din favoritdryck på morgonen: juice
Är du nöjd med ditt liv: inte atm
Vad vill du jobba som: jobba och jobba? sålänge jag är rik så klagar jag inte
Har du tråkigt just nu: skulle kunnde göra roligare saker
Vad gör livet värt att leva: vänner och kärlek hahah
Vad i livet ångrar du: att jag inte gick sista året på gymnasiet.. tex
Är du musikalisk: jag var nog det mer förrut
Vad lyssnar du på för musik: allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: NEJ, kan alla sluta med att kategorisera sig själv? its seems geeky
Är du bortskämd: ensambarn...  
Är du trött: nej.
Vad gör du imorgon: jobbar..;/

Din första:
Operation: blir när jag samlat ihop 35.000
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: ida andersson
Första sporten du började på: balett? nä ingen sport ju. fotboll isf
Första husdjuret: Min kanin Gullan
Första semestern: utomlands? gran canaria kanske?
Första konserten: mora träsk tror jag
Första kärleken: haha ingen aning!

Favoriter:
Filmer: brukar skriva gudfadern..
Tvprogram: Desperate Housewifes, Lost, Greek tex
Kroppsdel: mina osymetriska ben
Sport: Fotboll lätt
Plagg: collagetröjor
Bok: orka läsa

Just nu:
Äter du: snart
Dricker du: snart
Ska du: äta, åka till Simon, spela ps3
Lyssnar du på: Miss-Li och Winnerbäck
Väntar du på: Att frågorna ska ta slut:)
Tittar du på: Dig
Har på du på dig: svarta trosor, svart bh, ljusa baggyjeans, vitt linne och brun/rosa collagetröja

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: EH. mage tror jag..
Busig eller lydig: busiig, hehehehehe
Långt hår eller kort hår: långt hår :p
Brunett eller blondin: brunett
Charmig eller flirtig: Charmig

Har du någonsin:
Brutit ett ben: foten? kan jag få glömma det där nu!?
Rymt hemifrån: haha jag och Lina försökte alltid i alla fall
Röntgats: jajjemän
Krossat någons hjärta: Två vad jag vet om
Gråtit när någon dött: ja

Tror du på:
Gud: tveksamt
Mirakel: JA
Aliens: nej
Magi: its all fake
Himlen: jag har himlen runt hörnet..
Tomten: im afraid not.
Sex på första träffen: varför inte?
Kyssas på första träffen: kyssar är väl mysigt
Änglar: har aldrig sett nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0