snyyyft

Tycker så jävla synd om mig själv nu! Närå haha.
Men fan, svettas och fryser om vartannat. Ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det dunkar i huvudet såfort jag ställer ner foten eller gör en hastig rörelse.
Kanske ska fortsätta duscha, då kändes det bättre.

Timrå vann mot HV71 (som slopat Jämtin, tack och lov, idiot). Klart vi vinner i år, eller ja 2009 men ni fattar. 
Hoppas också giffarna håller sig kvar i allsvenskan..

Imorgon ska jag jobba med Kicki, hur detta nu ska gå. Just nu känns det som att jag kommer att dö om jag måste anstränga mig sådär, MEEEEN vad har jag för val när ingen annan kan kassan?:) Kanske mår jag bättre imorgon också. Hoppas vi.

Simon är snart klar med vår extremt sena middag. Skönt att någon tar hand om en när man är sjuk <3 sånt dom är till för , hehe.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0