tack gud

Jag har verkligen gjort högre makter arg. 
Tror jag har ögoninflammation nu.. hehe. Som att förkylning, munsår och arbetslös inte skulle räcka. Sprängröd i ögona och det rinner tårar.

Det var kul igår. Åt tårta med Sanna, Linda, Fredrik och Simon. Drack en del öl och hamnade på bk. Proppat med folk. Minns inte riktigt om det var kul där men jag hoppas det. Mötte Kicki och Rebecca för att ta taxi hem med killen från 100 höjdare (tack samir). Han som tyckte han var lik prinsessan madeleine. Vi fick varsitt papper där han hade bilder på sina släktingar jämfört med kungafamiljens. Otroligt charmig kille.

Bio ikväll, tropic thunder. Ganska bra. Men ögona vill gråta och jag vill gnugga. Inte bästa bio-ögona idag.

sovit sjukt dåligt också. men är inte trött. 

bajs 
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars Fia :(

2008-09-22 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0