what a day!

Vaknade, upptäckte att min lånetelefon (hasses) inte riktigt funkar den heller.
Kicki och jag åkte till stan, lämnade ut några cv:n. Sedan var vi på banken i 40 min. Sen åkte vi till birsta, åt på donken med Lilla ägget och Emelie. Mysigt.
Sedan åkte vi och kollade på telefoner åt mig. Hittade inte så jääävla många fina. Bara inse. Ingen mening med att gå runt och leta mer tror jag. Bara slå till på någon. Måste ju ha en fungerande telefon, ffs .
Så , in case, jag inte svarar eller hör av mig så vet ni att det beror på min telefon.. inte dissa.

Nu har jag och Simon lagat kyckling och ris, mums. Brasan på altanen är tänd. Så vi ska sätta oss där, äta mysa och se på film. Sen har vi chirre med dirre.. heheheheh.

See you later alligator
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0