back to reality

Nu är man nere på jorden igen - i sundsvall.
Lagomt att mellanlanda från GC när man kommer hem till grillväder så det är bara jäsa hela helgen. Jävligt soft.
Men idag är det regn, måndag och jag inser att livet är som vanligt igen.

Har kommit på att krogen är så jäävla tråkig. Eller så är jag det. Jag vet inte, vilket som, så känns det värdelöst att gå på krogen. Jag bara står där, tittar på folk som är mycket fullare än jag själv och undrar vad i helevete jag gör där? Från och med nu ska jag fanimej bojkotta krogen helt!

I veckan har jag inte så mycket planerat, ska väl hitta på nåt på sista april, och sen är det trav 1 maj.
6e maj är det antagningsprov i göteborg på skolan jag sökt. Nervigt!

btw, en äcklig sak. Både jag och Simon har hostat blod sen vi kommit hem?! Nåt med torra luften? Eller?

helgen i 9bilder:
   
   
   

great
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0