drygare än yes

Idag har jag ingen lust att jobba, mindre lust än vanligt. Riktigt jobbigt att lägga sig igår, för jag ville inte vakna. Riktigt jobbigt att kliva upp. Försöker tänka på pengarna och klockan 16:00, då jag får åka hem. Ingen sol ute heller som kan muta mig.

Såg "hata göterborg" igår, för andra gången. Första gången var typ två år sen? Den var inte lika bra som jag mindes men ändå jävligt roolig. Haha. Helt klart sevärd.

Imorgon är det inget jobb på dagen *WIHO*. Dock trav på kvällen. Ska nog spela cs imorgon då, och ikväll, när jag slutat. Längtar så mycket. Hoppas dagen går fort fort fort. Sjukt att man vill "spola fram" sitt liv :S Äh, jag vill ju bara njuta av det roligaste.

ha en bra dag
/sofiasniper

kolla in lillsvansen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0