du är det finaste jag vet

Ah shit. Fint väder ute idag alltså, lycka.
Mycket rolig kväll igår med förkrök hos Paula. Sen drog vi ner på krogen, där det som vanligt var tråkigare än tråkigast. Men ändå. Man hamnar alltid där ändå xD

Min dator håller på att krascha igen. Måste in med den till Shidas igen, fick det ju gratis denna gång. Men tror det är dags att köpa en ny.. fast jag tror jag ska typ halvt önska mig en i 20årspresent, eller iaf bidrag till en ny. För datorer är fan inte billiga. Ska satsa på att köpa en riktigt bra speldator tänktejag. Nörd som man är. Men å andra sidan pungar mina vänner ut 9000 på laptops. Så vafan. Jag ska väl inte vara sämre :D

Magen är inte i sin ordning idag. kanske ska träffa Cissi ikväll eller imorgon:)

puss
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0