everybody got aids

Idag skulle jag ha en ledig dag, vilket inte skulle vara så roligt när jag inte har en dator, men så ringde Lilli och sa att de behöver hjälp på Gina, så det var ju bra=) 12-19.15 Lite väl länge bara kanske.. aja.
Imorgn är det tandläkaren och lite jobb. Sen i helgen är det påsk, och efter det åker vi till Gran Canaria.

Hoppas dom ringer om min dator idag.. mest inte troligt, men jag vill verkligen ha tillbaka den. Fast sen måste jag kolla hur värt det är att laga den om det kostar för mycket. Kanske bättre att köpa en ny, men då behöver jag experthjälp av mina kompisar som kan det här med datorer, vad jag ska ha för någon.

chillar framför datorn

ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0