hörde ni att vita huset brann ner? kvar var en svart barrack

Har just kommit in från en promenad i regnet. Igår jobbade jag på travet med Kicki, och det är kul träffas sådär fem timmar och verkligen kunna ta igen veckans händelser (mest jobb dock)
Lyssnar på Håkan Hellström (en vän med en bil) och längtar till sommaren. Ska nog beställa peace and love-biljett. Även om ingen annan åker, haha. Jag vill ha vår nu!

Igår ringde min moster och jag blev så glad:) Man pratar ju inte så ofta med släkten, när dom bor 50 mil härifrån, typ. Men det betyder ju inte att man inte gillar dom, eller inte vill prata med dom. Tvärtom, påminns man så glatt när man pratar med dom, hur mycket dom betyder:)

Och om exakt två veckor befinner jag mig i Gran Canaria. 

hade så kungligt idag, själv ska jag på 21årsfest ikväll!

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0