i must be emo

Min stationära dator (mitt allt) har kraschat. Den går alltså inte ens att formatera. För den går bara att slå på så dör den. Tur att jag är ledig imorgon, ska lämna in den på shidas dirr. Kan ju fan inte leva såhär :(
Trots att världen har större problem, och jag må låta bortskämd/okänslig eller nåt, så får jag faktiskt en klump i magen av att tänka på att min dator inte vill umgås med mig. Tänker inte sticka under stolen med att när min mobil eller dator dör blir jag socialt handikappad.
Låt oss nu hoppas att det går att räddas, den är ju bara fem år..
sålänge får jag använda Simons mac.. och alla vet väl vad jag tycker om mac.. nåja.

byebye
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0