livet som en värsting var soft för en stund

Igår var jag på 21årsfest hos Aina, som fyllde år. Det var mycket trevligt. Sedan skulle alla på krogen men så mötte jag Simon och hans vän Tomas, och vi åkte till Simon istället. Niklas och Johan Backlund följde med. Sen var den nån random som sprang förbi som vi också fick med, haha. Och sist men inte minst var en pizzabagare från Marco Polo med.
Grannen kom och klagade fast vi inte ens hade musik, helt galet. Nåja! Kanske förstår sånt där när jag blir äldre också.

I veckan ska jag till tandis, så därför ligger jag nu och dricker cola <3 haha.
I vilket fall så ska jag bli bra kompis med Tomas som var med igår, han tränar väldigt mycket. Han kanske kan få mig att börja också.

varför svarar du inte?
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lilli

var det tomas som vi trodde var låtsas kompisen ? ;P haha

2009-04-05 @ 22:03:09
Postat av: sofiasniper

hhahah ja

men han existerade

2009-04-06 @ 11:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0