only you

Idag har Simon köpt en grön-vit (inte hammarbygrönt.. ni kan vara lugna) hängmatta som han ska hänga ute på sin terass.
Själv lämnade jag in min telefon på media markt, han uppdaterade telefonen och bad mig testa någon dag om det hjälpte. Men knapparna är olyckligtvis fortfarande tröga och displayen på utsidan fungerar fortfarande inte. That sucks.

Ska boka tåg och vandrarhem för min resa till göteborg, över en dag. Känns tärt att lägga ut så mycket pengar, men det kanske är värt det i längden. Men förstår inte varför tåg ska vara så dyrt, allvarligt? Om dom vill att vi ska åka miljövänligt KAN inte en tågbiljett kosta 600-700kr! Lika mycket som att hyra en bil, så är man några stycken tjänar man på att släppa ut mer koldioxid. Skärpning!

Ska testa göra (vegetarisk) makaronipudding för andra gången i mitt liv. Mormor brukade alltid göra det när jag var liten. Dock inte vegetarisk. Förresten tror mormor att jag blivit (semi)vegetarian pga min kusin Stefan, men jag trodde han åt ekologiskt? Inte vegetariskt. Aja, kanske är samma sak som att dreads och rastaflätor ser likadant ut i vissas ögon.

ha en fortsatt trevlig dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0