som en boll kommer jag tillbak's till dig

Baby is back :) im happy. (min dator alltså)
De hittade inget större fel än att den var dammig.. 750kr!, YES. Men det är ändå något fel märker jag ju, men hittar de inget så kan vi inte göra nåt. Än så länge är den igång iaf.

Var misshandlad hos tandläkaren idag. Det värsta är ju när man måste ta röntgenbilder, och bita på den hårda plast-biten. Men idag skulle hon sticka mig med en sylvassnål och skrapa tandsten så hela käften var full i blod. Var så jäkla öm i hela munnen efter det där besöket. Beside, måste jag tillbaka för att laga hål... på din födelsedag Eddiepeddie.
Jag promenerade i alla fall dit och hem, stolt :D Imorgon tänkte jag också ta mig en promiss, i det härliga vädret NOT.

Jobbade 13-16 på dagis idag också.
Nu cs<3 steam var det första jag installerade hahah
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Nikki

ta hand om tändern då så slipper du bli misshandlad av tandläkaren :)

2009-04-07 @ 20:16:13
Postat av: tove

haha du har inte haft 19årskalaset än? anna hade två hål. hon får paya 2500... happy joy joy. jag är glad att jag inte får hål i tänderna så lätt. jobbigt att bli vuxen

2009-04-08 @ 12:15:43
Postat av: sofiasniper

tove: i am happy to say that i am försäkrad, kostar mig inget. men ändå! ont gör det ju i alla fall



nikki: jag vet, jag är sämst på att ta hand om mina tänder, så jag får ju skylla mig själv men jag ska försöka bättra mig!

2009-04-08 @ 16:17:11
Postat av: ed

laga hål görs bäst den 27e maj har jag hört :o

2009-04-09 @ 02:09:09
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0