take me home

Hemma igen, efter en veckas sjukdom.
Vi kom fram till hotellet vid tvåtiden på fredagen. Det var enda dagen jag var frisk. Dagen efter vaknade jag med ont i bröstet och hosta och halsont, sen gick det bara utför. Simon fick hämta take-away mat åt mig, och jag låg nerbäddad för det mesta. Men jag tog mig alltid upp på mornarna och ut i solen några timmar. Men sen däckade jag när vi kom tillbaka. Sen när jag äntligen såg ljuset i sjukdomen, sjuknade Simon in.
Och nu när vi är hemma är vi båda friska igen. Av alla 52 veckor på året, blir vi supersjuk just den veckan man längtat till och lagt ut massa pengar och tid för? Är det inte typiskt?
I övrigt har vi haft superbra väder, fint hotell, god mat (fast dåligt med vegetariskt..), fin strand, blev brunare och sådära.
Här i sverige är det också "varmt". Inte i närheten av samma värme, man kan ju inte gå i linne utan att frysa?! Men det är ändå skönt att slippa den mesta snön och har varmare än när vi for.

jag lägger in lite bilder, sen får det vara nog av bloggen.
     
      , 
   
   

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0