yes its true, i am happy to be stuck with you

Valborgsmässoafton hurrni. Brasor och smällare, är vad jag minns från min barndom. Vi fick inte göra en egen brasa så vi gjorde massa små.. för myrorna. Haha.
Idag vet jag inte om jag får se en brasa, tror inte jag sett en på.. fem år? Alla tänds så tidigt. Igår fick jag även höra att det egentligen är dagen innan, eller natten innan man ska tända brasan. Det visste ni inte va?

Jag ska till Liliana och äta middag med hennes family. Sedan ska vi väl till Julia och förtära alkohol. Något mer är inte planerat än. Jonte my man kanske kommer upp till Sundsvall, ska höra med honom snart. Har inte träffat honom sedan nyår, kaaatastrof.

Hittade gamla bilder häromdagen, som jag nu lagt in på datorn. Tänkte lägga upp dom här på bloggen.
Men först vill jag önska alla en trevlig kväll, och som den ansvarfulla kvinna jag håller på att bli, ber jag er alla där ute att ta det lugnt med alkoholen. Vi ska försöka leva ett långt och lyckligt liv, utan att dö i någon alkoholsjukdom innan vi fyllt 30. Ok?

     
     
   
1. jag och elisabeth fikar i paris 2. några ur htilys med johan nilsson 3. fyra killar ur klassen 4. moulin rouge 5. Johan nilsson är lena ph 6. på ett tåg i köpenhamn 7. ivar och linda 8. tove annelie sofia och lina 9. på balen i 9an 10. ida madde och molly

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0