1337

Jag har kört ny-saab. En som kan accelerera på treans växel med andra ord.
Jag har också ätit jäääääävligt många gurkor, om man räknar att en jordnöt är några meter gurka i fett. Jag har ätit massvis med jordnötter alltså. Suck på mig själv. Säg åt mig att sluta vara så töntig jämt!

Fika och mys med brudsen Johanna Lela Kicki och Ida, gav henne paket inför hennes kommande födelsedag. Hon flyttar till Linköping på fredag. Lycka till!

Hade nu tänkt att spela lite cs, men är lite för trött för det. Kanske lägger mig och glor på film på Simons mac (fast säg det inte till min dator, att jag är otrogen.... MED EN MAC. Skämmes!)

här gick vi i nian. long time ago?


här printade jag till Eddie, för det var hans favoriter jag spelade med. Och för den uppmärksamme har jag mitt födelsedatum som stats (8/6)
 

jag är lite fäst vid dig eddie, denna vecka. Hahahaha, kunde du inte sett ut såhär föralltid? <3
 

bläuh
godnatt
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lilli

HAHAAHAHaHHAHAHAHA bilderna på eddie, JAG DÖR, det är alltid lika kul

2009-08-13 @ 05:42:42
Postat av: ed

not cool! xD

2009-08-13 @ 06:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0