....

Aldrig... någonsin... igen! Det är ett löfte.
(för 541e gången)

När jag kom hem igår ansträngde jag mig med att hämta en dvd-film, stoppa den i datorn, ställa in storleken på skärmen, för att sedan somna innan jag ens hunnit trycka "spela film...". 

Mysig middag i goda vänners lag igår, vegetarisk lasagne. Värdinnan hade ansträngt sig med att göra vegetarisk för mig. Det är kärlek. Vi fick också vin, så mycket vin att det blev hysterisk roligt att blanda ihop en ikea-kasse med en ica-kasse.

    
mina bilder kommer så snart Simon flyttat in mig och min dator klart i skrubben. (varför vill han stänga in mig där?)

Aldrig... någonsin... igen! Det är ett löfte.
(för 542e gången)

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är inte ensam om att lova sådanadära saker :P

Löften är till för att brytas! <3

2009-08-09 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0