fyfan vad jag frossar idag....

Vilken dålig uppdatering hurrni. Har ni saknat mig? Det har jag. Eller jag har saknat datorn rättare sagt.

Igår tänkte jag skriva ett upprört inlägg om hur jag hatade folk som gick på travet, och hur jag hatade folk som äter hamburgare och korv, och hur jag hatade folk som skulle handla av mig när jag verkligen inte orkade sälja något. Men det hanns inte med.
Jag hade en hård och jobbig dag i en hamburgerkiosk, 6timmar utan rast, mat eller dricka. Sura och otåliga människor som ville har kött.
Ni förstår ju hur less man var, speciellt eftersom man dagen innan sovit som en gnu och haft helt fullt upp och försöka lära sig Psykologi i tre timmar. Hjärnan var död!

NÅJA. Imorgon ska jag och Eddie åka till åre, i full snowboard/slalom-utrustning, i hopp om att det är snö där. Nej men det är rekrytering för säsongsjobb där. Skulle vara fett att jobba där.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och fortsätta frossa i ostbågar, vindruvor, choklad, coke och lakrits. (Vindruvorna äter jag mest för att väga upp allt onyttigt...plus att det är gott ;p )


kyssar
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0