Gårdagen vart en misslyckad tvättdag, det blir idag istället...

Jag tränar en sista gång på min spanskaläxa, den som var tills idag.
Jag kan räkna till tio, hälsa och säga mitt namn och fråga efter ditt. Jag kan fråga efter ditt telenr och säga mitt eget. CHECK!

Tänkte hinna spela lite counter-strike idag. Spelade igår och gick massa plus, bara därför kommer jag väl gå ner allt idag, haha! Coolt om jag skulle kunna tjäna pengar på att spela cs. Oh nej jag vet, jag är inte tillräckligt bra. Men TÄNK OM. Att tjäna pengar på sin hobby, såsom fotbollsspelare, eller pokerspelare osv, måste ju vara det mest underbara.

och den här låten är från Kens nya album. Riktigt skön att vakna till.
Fyi (for your information) har han nog jordens sötaste barn. Jag kanske ska kidnappa dom... Rebecka, Kelian och Knaster (som i ljudet innan låten på grammofonskiva, haha)


 
tagna från Kens blogg

lovelove
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0