haven't you heard? the bird is the word!

Nej, säg inte så. Säg inte att sommaren är slut, snart. Jag vill inte ha höst, jag hatar höst. Ni vet när man kliver upp tidigt och ser solen gå upp, och det är kyligt ute. Nästan frost och när man andas kommer det rök. Jag haaaaaaatar det!!
När jag tänker på det, får jag ångest, panik, jag spyr?!

Tänk om det hade varit augusti fram till novemer, och då POFF! På det gröna gräset börjar det snöa och sedan är det kallt och vinter. Underbart det skulle vara.
Någon som har förslag på vart jag kan flytta om jag vill slippa hösten??

Vill också bara meddela hur fort tiden går.
För drygt tre (3) månader sedan var jag och Sanna och hälsade på Lina i Ransäter. Det var jättefint väder och man kände att sommaren var på väg.
För mindre än två (2) månader sedan var vi på Peace and Love och de två varmaste och soligaste veckorna på hela sommaren upplevdes.
Och för snart ett (1) år sedan skulle vi snart åka till Bulgarien.

lite av sommaren 2009

   
   

bajs
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0