Jag är en dag före. Känns som tisdag...

Monday it is!
Nu ska jag ut och powerwalka i en timme var det tänkt:) Ganska härligt väder ute så det kan bli nice.

Och i veckan händer det tre grejor, Simon fyller år, Lina fyller år, och min bil ska besiktas. Tror ni den klarar det? Det tror jag.

bilder från i fredags
   


Igår blev jag arg på en cs-dude. Det gäller ju (som jag oftast gör) att aldrig ta åt sig av någon random-tönt som inte har några irl-vänner. Men ibland kokar jag över. Han började tjaffsa om att jag var så jääävla mycket sämre än honom, och jag såg ut och lät som en jävla idiot. Liksom, för det första hade vi samma "högsta skill". Med andra ord har vi en gång varit lika bra, plus att jag tycker det är fruktansvärt omoget att gå till personangrepp om utseende osv.
Som sagt, efter det bara är randoms som försöker skaffa sig en profil och en cool image på internet, så tar man automatiskt inte åt sig. Men igår brann jag av på den snubben iaf. Hoppas han inte printade det jag skrev, fast jag printade han och anmälde, heheheehehu.


pusspuss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0