jag har varit i åre för första gången!

Dagen började för över tolv timmar sedan, då jag klev upp, trött som ett as, men med lite hopp om att få börja jobba i Åre.
Mötte Eddie och hans vän vid tågstationen och bussen rullade iväg. 4 timmar senare (knappt) var vi framme i Åre. Käkade på Max, snackade lite med arbetsgivare och lämnade nåt cv.
Väntade på att klockan skulle bli halvfem, och sedan rullade vi hemmåt runt femtiden. Framme vid halvnio och jag är halvt död.

Tror jag ska göra mig lite mat nu. Eller fika i alla fall. Har noll planer för morgondagen. Plugga in lite Psykologi, så det verkligen fastnar kanske. Söka csn också.

Eddie vart lite sömnig!


FRED
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0