jag vill ha fredag idag.

Solen värmer som utlandsvärme, svettpärlor bildas i min panna och på min överläpp. Bländad av solen försöker jag ändå läsa min bok, "en shoppaholics bekännelser".
Det kittlas på kroppen när flugor eller myror vandrar runt på mig. Kudden är varm och det blåser härliga vindar som fläktar lite.

Internet har anlänt till Simons lägenhet. Nu fattas enbart en router. Kanske har jag råd att hjälpa till med betalningen av den efter kvällens jobb. Det skulle inte jobbas något denna vecka, men akut vart jag inringd ändå. Jobbigt att jobba själv, har aldrig gjort det förr, men pengarna behövs mer än väl.

Ha en trevlig helg
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Sara

Men visst är boken bra?!?!

2009-08-07 @ 21:53:28
Postat av: sofiasniper

japp! läste ut den förra för någon dag sedan, och högg genast in på denna! man vill liksom inte sluta läsa...:D

2009-08-07 @ 23:04:11
Postat av: Sara

Skrev det förra inlägget, glömde säga att det är jag, Sara kusinen från norr. Filmen kommer på DVD på onsdag har förbokat den och tvn här hemma... KOM snart å hälsa på!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-08-09 @ 22:57:22
Postat av: Anonym

jomen det stod att det var du:D

JAAAA, jobbar ju hela september ut men ska se hur jag ska lösa detta. Vill så gärna hälsa på! Var ju snart ett år sen sist!? tiden går så fort

2009-08-10 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0