lifestyle

Drömt sjukt mycket inatt. Julia bodde i stockholm. Sillen hade jättesöta kattungar. Jag skulle ut i luleå men hade snowboardskor på mig och gick jättesakta. Nåt med ryggis. David och någon annan David.
Någonstans mitt i så vaknade jag, men ville verkligen veta fortsättningen så jag försökte och lyckades (!) att fortsätta på samma dröm efter jag vaknat.











sådärja. Så kul hade vi i lördags. Trots stackars Linas skrapsår pga fallet på sista bilden.
Funderar starkt på att ta en promenad ute i regnet.

later
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

HAHA, my love! Vad roligt vi hade! Ska absolut byta bilder, tar med mig kameran imorgon så du kan få!

TIIST<3

2009-08-11 @ 13:11:49
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: KICKI

HAHA, my love! Vad roligt vi hade! Ska absolut byta bilder, tar med mig kameran imorgon så du kan få!

TIIST<3

2009-08-11 @ 13:12:02
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0