lööööööööödaaah!

En rolig sak som hände på kiosken igår.
Det kommer fram ett gäng fulla 30-40-åriga gubbar. Dom försöker beställa men det går lite halvdåligt. När vi väl lyckats få undan alla utom en, så står två småpojkar och vill beställa. Medan jag och Kicki fixar ihop pojkarnas mat hör vi hur den sista gubben pratar med dom.
"Jaha, och hur gamla är ni då? 99or?"
"Eh..... va?"
"Ja alltså när är ni född?"
"2000"
"Jaha, så ni är noller ni?"

Och ingen reaktion från någon av dem, bara jag och Kicki som börjar småskratta. Tokigt. Kan ju inte vara roligt att vara född då, man lär ju alltid bli ansedd som en nolla. Hehe.

Nu ska jag skjuta huvuden!

peace
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: KICKI

vilka nollor . haha :) blev så jobbigt tillslut så jag la bara på allting på hamburgaren och sa glatt "nu är din hamburgare klaaar"

HAHA, ett skönt gäng dock :p

TIIST<3

2009-08-16 @ 12:59:30
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Kusin Sara

MEN tack för den du! Är ju faktiskt 30, vad är jag? Gumma, tant?!?!

2009-08-16 @ 21:03:06
Postat av: sofia wallgren

Jag gjorde samma, Kicki ;)



Men sara då! Skillnaden är ju att dom ser ut som 30-40 medan du än idag ser ut som en 25-åring! :D

2009-10-14 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0