me llamo sofia

Tänkte ju bara berätta om dagen. Simon har satt upp en miljö/sop-station här hemma. Vi sorterar numera alla sopor, eller ja, papper, plast, glas, burk.

På Ikea ringde de från komvux och undrade om jag ville läsa en spanskakurs som skulle börja idag:o Lätt! Så idag började jag plugga spanska och ska plugga fyra timmar per vecka fram till jul. Kan bli roligt. Känner mig taggad iaf. Kul att äntligen börja få lära sig. Jag har länge velat kunna spanska. 

Nu sitter mina roommates och spelar tv-spel. Ska jag göra då? Har ingen lust att spela cs, har redan gjort spanska-läxan och har magnumglass i frysen...........

pz
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

åååh jag vill också! :) du måste berätta mer om det, kostnad och hur mkr tid du måste vara på komvux, hur mkt läxor det är och så?! :) åååh, ska vi bli klasskompisar igen?! :D

TIIST<3

2009-08-25 @ 00:44:21
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: KICKI

åååh jag vill också! :) du måste berätta mer om det, kostnad och hur mkr tid du måste vara på komvux, hur mkt läxor det är och så?! :) åååh, ska vi bli klasskompisar igen?! :D

TIIST<3

2009-08-25 @ 00:44:37
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0