och nu börjar en ny vecka igen

Denna vecka är väl lite mer innehållsrik. Ska på några arbetsfömedlingsmöten, jobba, vara kattvakt och på kör. Någon som vill anteckna? haha. 
Jag skulle vilja gjort det, men eftersom jag spillde vin på min nya kalender sket sig det. Så nu använder jag mobilen som kalender igen, känns ostabilt. 

Lördagen var väldigt trevlig, var hos Lina hela kvällen. Vi åt morötter, dip, chips, godis och popcorn. Drack gott och kollade på gamla bilder. Mycket trevlig fest. Har dock inga bilder, eller tror jag tog två men orkar inte lägga in dom. 

Nu ska jag försöka hitta på något vettigt. 
puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

taaack babe! din vecka ser väldigt innehålsrik ut också! :) Tid för mig någon dag?! Mig coh Greek kanske?!:D

TIIST <3

2009-08-24 @ 13:52:40
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: KICKI

hum, jag jobbar imorn och onsdag dock =/ kan torsdag och lite fredag, tror jag. är i östersund på lördag på bortamatch men kan nog på kvällen då :) elr på söndag, kan du söndag? :)

2009-08-24 @ 18:35:33
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0