tusen alper

Jag skulle vilja att alla ni (typ åtta personer?) som läser min blogg skulle få min lista på spotify, för den är så bra. Jag har baaara bra låtar där. Ni skulle beundra och älska mig för alltid. Jag har världens bästa musik-smak.
Ja, då var det sagt.
Lina har ju som bekant också fyllt år, igår närmare bestämt. Jag glömde skriva det i bloggen, men hon läser den så sällan så hon märker det nog inte, HEHEH. Ska till henne ikväll också, i hennes nya fina lägenhet.

Undra vad jag ska ha på mig ikväll? Kanske gör en dagens out-fit senare... HAHAH. Det gör jag förmodligen inte. Vem bryr sig om vad jag har på mig? Förutom jag själv då, vill ju inte se ut som...en bajspåse typ.

Gissa vilken låt det här är:
Tanken har väl snuddat mig
Men aldrig att den nuddat mig
På nåt sätt inte tänkt mig att det skulle va' såhär


..den som kommer på med vem/vilka och vad låten heter, får ett litet pris!

lite bilder från Simons födelsedag!

   
   
     

SMILE
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Julia

Snook - Har Du Tänkt På Din Egen Begravning

2009-08-23 @ 18:11:20
URL: http://klingstajulia.blogg.se/
Postat av: sofiasniper

DUKTIGA JULIA!

du ska få en stor puss av mig nästa gång vi ses...

2009-08-24 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0