En engångsföreteelse

Jag hatar inte folk.
Det ska mycket till innan jag hatar en människa.
Men det finns en person jag hatar med stort H.

Hon har (som Freud skulle sagt) inget överjag, alltså ingen sympati, empati, moral, samvete eller medkänsla. Nästintill en psykopat.

Hon bryr sig inte om den enda person som mår dåligt av denna situation.
Jag äcklas av henne. Jag äcklas av att Hon fått barn som eventuellt kommer bli som henne.

Såfort min ilska lagt sig, kommer hon vara död för mig. Hon kommer inte existera och jag kommer låtsas att jag aldrig haft Henne i mitt liv.

Förlåt att jag skriver detta officiellt, men pga situationen kan jag inte säga dett rakt ut till Henne.

Slut på hat, nu ska jag känna kärlek.

ha en bra annandag jul
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

i hate her too!!!

2009-12-27 @ 19:50:46
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Oliva

Läst din blogg ett tag. Känns skönt på nåt vis att de finns fler som är arbetslösa och inte vet vad dem ska göra. Jag tycker de är så jobbigt när alla i omgivningen gnäller på en, det får en bara att må mycket sämre! kul att du hittat utbildning, ja får traska vidare :/

2009-12-27 @ 22:20:03
Postat av: lilli och edvin<3<3<3<3<

VEM?

2009-12-27 @ 23:05:30
Postat av: sofiasniper

Olivia, ja visst är det skönt att prata med folk i samma sits? Men du kommer också hitta nån utbildning snart :) det hoppas jag för din skull!! Lycka till :) Hade bäst



Lilli och Eddie.... vill inte skriva offentligt, men täääääänk efter. Ni vet nog... Hon den där som surar till livet för min mamma tex

2009-12-28 @ 22:30:32
URL: http://sofiasniper.blogg.se/
Postat av: Kusselin

Jag fattade direkt vem du syftar till. Någon vettig människa borde ta ett rejält snack med denna otroligt hemska människa. Man skulle haft en plan för sådan människor. Som du säger - det värsta är att hon fått barn, vilka värderingar kommer ungarna att få?!?!?



STÅ PÅ ER!!!

2009-12-28 @ 23:16:14
Postat av: sofiasniper

Det känns bra att du håller med, då vet jag att jag inte är helt knäpp :)

Hoppas bara hon tar sitt förnuft till fånga och skärper till sig

2009-12-29 @ 09:10:43
Postat av: Lilli och Ed

Yes, jag gissade ratt! Jag vann! //Ed



Nat speciellt som hant?

2009-12-30 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0