Jag är inte ett dugg trött... som vanligt, på nätterna.

Inte så att jag vill vara rasist på nåt sätt... jag vill inte säga att min vita hy är sämre, men nog faaan skulle jag vilja vara lite brunare året om!
Här kör simon en black-and-white-arm! bilden är från peace and love i sommras.


Nog för att jag älskar vintern, den har varit min favoritårstid väldigt länge. Men jag vill fanimej ha snö, kunna åka bräda, vå lite julstämmning, för att det ska räknas som vinter. Annars kan det lika gärna vara sommar.
Ni i söder kanske se mig som krävande... men jag är lite konservativ och jag gillar Inte klimatförändringarna.

Btw. Köp ingen julskinka i år.
Grisarna är värda lite mer än en tradition, eller hur?
Och om inte för eran skull, skippa det för min skull.

fred
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: SaraK

Vi köper julskinka från en bonde i närheten och dem har haft det bra. Jag tycker man ska köpa kött där djuren har haft det bra medans dem levt.

2009-12-08 @ 14:17:01
Postat av: sofiasniper

Okej, jamen det är en annan sak. Bra bra :D

2009-12-08 @ 17:39:32
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0