Minusgrader på termometern. Brr!

Det här är nu min blogg. Jag får skriva vad jag vill.
FYFAN VA DET ÄR INTRESSANT ATT LÄSA OM SCHIZOFRENI :D
Lånade en bok om enbart schizofreni - och jag har aldrig förstått vilken galen jävla sjukdom det är alltså.

Ett utdrag ur en verklig personlig berättelse om en 18åring tjej med schizofreni:
"Jag är inte densamma som för ett år sedan. Kanske är jag Jungfru Maria eller någon släkting till henne.
Mina tankar och känslor styrs av en yttre makt. Det sker en form av osynlig strålning som kommer från en plats i bortre rympen och når mig via flygplan. Denna strålning kan handla om ett experiment som är lett av WHO.
En gång ringde jag Socialstyrelsen och fråga om de här experimenten. Men de kände inte till några"

Hon har också känt sig styrd av färger, sklytar och trafiksignaler.

Jag kanske borde börja plugga om sånt här, jag är helt fasinerad fortfarande. Ska sätta mig och läsa lite mer historier och fakta nu.

PUSS
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0